שלום.
אני קצת לא מתמצא בתחום וצריך את עזרתכם.
אני לפני קניה של רדיו דיסק חדש ורמקולים למגש לפולקסווגן פולו.
יש לי מגבר v12 של 4 ערוצים סאב וופר של פיוניר 12" וקמופוננט של סאונד סטרים 6.5.
לגבי מערכת אני מתלבט בין הפיוניר 2650 לבין ה3550
ולגבי רמקולים9×6 אני מתלבט בין הפיוניר 400 וואט לבין ה 500 וואט.
התייעצתי עם 2 מתקינים וכל אחד אמר משהו אחר לגבי מה לחבר למגבר חוץ מהסאב...אשמח אם תוכלו לייעץ לי מה לקנות והאם לחבר למגבר את הקומפוננט או את הרמקולים.
תודה רבה!!!