Jump to content

gilly

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

הנקודות של gilly

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום. אני קצת לא מתמצא בתחום וצריך את עזרתכם. אני לפני קניה של רדיו דיסק חדש ורמקולים למגש לפולקסווגן פולו. יש לי מגבר v12 של 4 ערוצים סאב וופר של פיוניר 12" וקמופוננט של סאונד סטרים 6.5. לגבי מערכת אני מתלבט בין הפיוניר 2650 לבין ה3550 ולגבי רמקולים9×6 אני מתלבט בין הפיוניר 400 וואט לבין ה 500 וואט. התייעצתי עם 2 מתקינים וכל אחד אמר משהו אחר לגבי מה לחבר למגבר חוץ מהסאב...אשמח אם תוכלו לייעץ לי מה לקנות והאם לחבר למגבר את הקומפוננט או את הרמקולים. תודה רבה!!!
  2. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?442209-%D7%9B%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%AA-%D7%9B%D7%95%D7%AA%D7%A8%D7%AA-%D7%A2%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%A0%D7%99%D7%AA
  3. שלום. קניתי פולו 2003 ואני רוצה להתקין לה מערכת שמע. יש לי מגבר של platinum audio v12 של 4 ערוצים וסאב 12 אינטצ' של פיוניר. אני ממש לא מתמצא בכל מה שקשור במערכות שמע לרכב ולכן צריך את עזרתכם...אני צריך לקנות רדיו דיסק שחשוב שיהיה עם יציאות aux ו usb ולגבי רמקולים חלק אמרו שיותר כדאי להתקין קומפוננט 6.5 מקדימה וחלק אמרו שעדיף להתקין רמקולים 9×6 על המגש מאחורה. יש לי 1200₪ להשקיע בכל העניין לא כולל התקנה. מה כדאי לי לעשות? ואיזה רמקולים/קומפננט ומערכת אתם ממליצים בתקציב שלי? המון תודה על העזרה!!!
×
×
  • תוכן חדש...