Jump to content

גל היברט

  • הודעות

    6
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי גל היברט

  1. לגבי החשש מהמשחק בגיר יש מה לחשוש או שלא ממש
  2. הרכב עכשיו הוא ב165K בעבר בוצעה החלפה מלאה במוסך מורשה יבואן
  3. אני צריך עזרה בהחלטה האם להחליף שמן גיר לרכב טויטה קורולה שנת 2000 עם גיר אוטומט כחלק מתחזוקה שותפת ידוע לי שהחלפת שמן הגיר הקודמת הייתה לפני 80K הרכב לא עושה בעיות כלל בנוסף ידוע לי שהתעסקות בגיר לרוב לא טובה לרכב ושיש דעות רבות בנושא הזה שוב אני מדגיש הרכב לא עושה בעיות כלל תודה ויום טוב
  4. רציתי לדעת האם מישהו התנסה בכלי עבודה של חברת Vigor בנוסף לגבי חברת Craftsman האמריקאית אשמח לחוות דעת תודה
  5. כנראה לא הבנתה מה הייתה הבעיה מבחינתי הם אמרו לי לא להיות ליד הרכב (לא לשמור על מה הם עושים) הם שברו את הבורג ולסיום הסתירו אותו אם אני לא הייתי בודק בטיפול הבא היו מחייבים אותי עליו ורק להיזכר שאומרים שטיפול במוסך מורשה הוא טפול בטוח
  6. אספר לכם סיפור שקרה לי במוסך מורשה של טויוטה באזור חיפה. לקחתי את הרכב (טויוטה קורולה שנת 2000) לטיפול 10,000, כאשר נכנסתי ונעמדתי ליד הרכב הראו לי את הליקווים שהיו בו ונאמר לי שבנוסף לטיפול צריך להחליף רפידות בלם קדמי + אחורי ובנוסף את צלחות הבלם הקדמיות תוך הדגשת הצורך הבטיחותי החשוב מאוד בביצוע הטיפול. לאחר מכן אמרו לי שאסור שאני אהיה באזור ושאלך לחדר ההמתנה . לאחר 5 שעות נאמר לי שהרכב מוכן ולמרות שהטיפול יצא יקר (טיפול גדול) הדבר החשוב ביותר זזה שאני יכול להיות בטוח שהרכב נמצא במצב תקין ובטוח לנסיעה. לאחר שהרכב נסע 5,000 ק"מ רציתי לוודא שהאומים של הגלגלים בסדר להפתעתי גיליתי שבאחד הגלגלים יש אום שלא סגור וסתם תקום שם מאחורי הטסה. כתוצאה מזה ישר נסעתי להחליף את האום במוסך אחר (קרוב יותר) ושם הבנתי שבטיפול שהיה במוסך שברו לי את הבורג של הגלגל ובמקום לתקן אותו פשוט תקעו אותו שם בכוח עם הפטיש אויר בתקווה שלא אראה את זה עד לטיפול הבא שבו יגבו ממני כסף על התיקון. לאחר הסיפור הלא נעים הגשתי תלונה בטויוטה וכאשר חזרו אלי מהמוסך בו טיפלתי קיבלתי הרבה שאלות מעניינות כמושאלה -תשובה לנציג) איך אני יודע שזה מהטיפול? הם האחרונים שנגעו בגלגל. איך אני יודע שלא מישהו ניסה לגנוב לי את האום בלילה? והחזיר את הטסה עם אזיקונים מפוייחים למקום לאחר שלא הצליח. למה לא הגעתה אלינו הרי אפשר ליסוע גם עם אום אחד על הגלגל? אום אחד מספיק בטוח גם בשביל המשפחה שלך או רק בשביל שלי. לאחר שיחת הטלפון הזאת נאמר לי לקבוע פגישה במוסך עם המנהל ושהו יחליט בנושא. קבעתי את הפגישה ואיך שהגעתי ישר היו שמחים לשלוח לי צ'ק הביתה עם עלות החלפת הבורג . צורה שנראת רק שלא אפיץ את מה שקרה יותר מידי. בנוסף אמרו לי שהעובד פוטר מהמקום קצת אחרי זמן הטיפול שלי (הם טענו התנהגות אבל הם לא היו אומרים שום דבר אחר) לסיכום הלכתי למוסך מורשה לביצוע טיפול נאמר לי שאני לא יכול להיות ליד הרכב בזמן הטיפול, עשו נזק לרכב ( בגלל מגיש כלים ששודרג למכונאי) , ניסו להסתיר את הנזק, וכאשר גיליתי את הנזק ניסו למצוא תרוצים איך זה לא יכול להיות קשור אליהם. תחשבו טוב האם המוסך המורשה באמת טוב לרכב שלכם אם למישהו חסרים עוד פרטים אשמח להוסיף
×
×
  • תוכן חדש...