נדלקה לי מנורת "בדוק מנוע" אחרי בדיקה אמרו לי שזה בעיה בתיבת ההילוכים ואמרו שהבעיה נפוצה בטויוטה מסוג זה המליצו לי על שיפוץ גיר עשיתי שיפוץ גיר יצאתי מי המוסך אחרי 3 שעות נדלקה שוב הנורה החזרתי את האוטו הם אמרו לא הגיוני אבל פירקו את הגיר והרכיבו מחדש נסעתי עם האוטו בערך כ 3 חודשים שזה האחריות שנותנים על שיפוץ ושוב נדלקה לי הנורה במוסך אמרו לי זה בעיה כנראה בחיישן אנחנו אפילו נתחייב לך לעוד 3 חודש אחריות על הגיר עברו חצי השנה והנורה חזרה לדלוק חשוב לציין שהמנורה נדלקת רק אחרי נסיעה יחסית ארוכה וניכבעת כעבור כמה ימיים ולא נדלקת בנסיעות קצרות יחסית
העם זה באמת יכולה להיות בעיה בחיישן או שהגיר לא שופץ כראוי ?
והעם יש דרך לבדוק את החיישן עצמי ?
תודה