שלום,
יש לי פולו 1600 שנת 2000 אוטומטית.
ההילוכים קצת מרעישים והגיר קופץ באלימות מראשון לשני כאשר האוטו קר בלבד.
בבדיקה אמרו שחסר שמן גיר אבל שמן הגיר שלי שרוף מאוד ולכן אי אפשר להוסיף שמן חדש וצריך טיפול שעולה לפחות 5000 שח.
האם באמת אי אפשר להוסיף קצת שמן חדש כל פעם ולהוציא שמן ישן מדי פעם?
האם באמת זה יכול לפוצץ את הגיר?
האם למישהו יש פיתרון לבעיה?
רב תודות מראש