לוקח בחשבון שהמחיר לא יהיה זול במיוחד שאכן נתוני הרכב טובים ויש מישהו שכבר מוכן לקנות, אבל עדיין יש פרמטרים אוניברסליים של שקלול המחיר כמו ליסינג שאמורים להפחית , לא?
רכב קודם החזרתי כאשר יש מכה רצינית יותר ולא חוייבתי , כנראה קצין הרכב מסתדר איתם בצורה כזו או אחרת
אני לא סגור מתי מסתיים החוזה , הרכב אצלי מנובמבר 2017 ולא קיימת כרגע לפי מה שאני יודע תוכנית לחידוש והחלפת הרכבים
אבדוק את הנושא
האיתות תקין והרכב עבר טסט
תודה על התגובות , אעדכן ואתייעץ ברגע שיהיו לי פרטים נוספים
סה"כ היתרונות ברורים לי ( רכב שמתאים לצרכי , במצב טוב ללא תקלות ככל שאני יודע, אישתי ואני היחדים שנהגנו בו והק"מ מאוד נמוך) , השאלה כמובן מה העלות שתהיה אל מול שאר החלופות הקיימות
תודה רבה