היי,
יש לי תקלה בשסתום ה EGR בהונדה אקורד 2002 ES (בריטי), ואני צריך להחליף אותו. תיקון כזה עולה בסביבות 3000 שקל במוסך הונדה.
משום מה, הייתי רוצה לדעת אם מישהו מכיר אופציה של לייבא את החלק הזה מ Ebay? ממקור אחר.
ובכלל, האם למישהו יש רעיון טוב לטיפול במקרה הזה.
תודה.