הרכב זה סיאט איביזה ספורט , 3 דלתות , שנת 2010 , 65,000 קילומטר.
שלום, בימים האחרונים כל נסיעה שלי באמצע נסיעה פתאום הטורים יורדים והמנוע נכבה,
אני עומד בצד נועל תאוטו פותח מנסה להניע ואחרי הרבה זמן זה מצליח והניע
היום כל הלילה נתקעתי 3 פעמים כבר, כל פעם שעשיתי סטרטר זה הדליק מנורה אדומה של המצבר מהבהבת
חברים דחפו אותי זה הניע, אחרי 10 דק נסיעה נכבה שוב האוטו , חברנו כבלים , דחפנו לא הצלחנו להניע את הרכב.
מה יכולה להיות הבעיה ?
אציין שהתקנתי לפני כחודשיים מערכת מגבר וסאבוופר עם כבל גם למצבר עם פיוז