חברים
מחפש רכב שני למשפחה, שני מבוגרים +3 קטנים (שני בוסטרים וכסא בטיחות)
דרישות מהרכב בהתאמה: בטיחות,אמינות, חסכון בדלק, כח אמפראז'..
הכוונה שלי לקנות את הרכב ולהחזיק אותו 7 שנים בשקט
האופציות המועדפות עלי כרגע הן:
1. הונדה סיוויק האצבק - חדש מהשקית, עונה על הדרישות.
2. הונדה CRV- יד 2, 3-4 שנים על הכביש - רכב שמביא ערך מוסף בעיני ביחס לסיויק, בעיקר במקום למשפחה, פחות בחסכון בדלק ועלויות שוטפות.
3. ניסאן קשקאי+2 - יד 2, 3-4 שנים על הכביש - כנ"ל, נראה לי שהקשקאי הרגילה קטנה מידי.
השאלות שלי הן :
1.דעתכם באופן כללי מה עדיף ?
2. צריכת דלק של הרכבים בפועל ?
3.האם יש הבדל בבטיחות ? לכולם 5 כוכבים, אבל באינטואיציה רכב גדול בטוח יותר (אני צודק ?)
4. מה ההפרש בעלויות לאורך זמן בין משפחתית סיוויק לבין ג'יפון ?
אשמח מאוד לעזרתכם