היי,
חבר בפורום חדש, קראתי מדי פעם איך הפעם החלטתי להירשם ולהתייעץ.
קיבלתי הצעת מחיר לטיפול 10K, בה מופיע שמן מנוע חצי סינטטי (ביותר מ-110 ש"ח), וכיון גלגלים.
שתי שאלות:
1) למה אני חייב כל פעם לשלם על החלפת שמן, אם אני בעצמי מחליף אותו בתדירות קבועה? כמו כן, למה לשלם סכום כזה גבוהה, אם בהום סנטר שמן עולה 40-50 ש"ח?
2) האם כיוון גלגלים זה בעצם איזון (אותו כבר עשיתי לפי חצי שנה בעת מעבר הטסט)?
תודה.