Jump to content

raeds

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי raeds

  1. יש גאנטים לפיגו 206 16"
  2. שלום שמי ראאד כמעט בן 24 אני מנחל צלמון זה כפר בדוי קטן חובב מכוניות נהגתי בהרבה רכבים סטנדרטים עד 2000 סמ"ק אני נוהג כרגע בפיגו 206 xs עומד לפתוח מקום של רחיצת רכבים והרכבת מערכות
×
×
  • תוכן חדש...