שלום לכולם, השתחררתי לא מזמן מהצבא ואני מחפש אוטו חסכוני ונוח לתחזוקה, ומחיפושים שעשיתי הפיאט תמיד מוזכרת כאופציה טובה לצעירים. עכשיו ההתלבטות היא האם ללכת על אוטומטית, בגלל ששמעתי שהגיר יכול להתקלקל ואז התיקון יהיה יקר. עוד שאלה, למי שהחזיק את הרכב בעבר או עדיין בהווה, מה הצריכת דלק שלו? שמעתי שהגירסה הידנית היא בסביבות 14-15 לליטר, האם גם האוטומט נהנה מצריכה כזאת?
תודה מראש לעונים.