Jump to content

timor2563

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי timor2563

  1. תודה רבה לשניכם , עזרתם לי מאד. המשך יום נעים וכל טוב
  2. תודה זה נראה לי הזוי כי הרופא בדק אותי בדיוק 3 דקות (בלי להגזים) , למרות שאני מבין גם את ההשקפה שלך . אגב לא התייחסת בכלל לנושא של הביטוח לאומי . אני אשמח אם תוכל לפרט לי מה התהליך של הפנייה לביטוח לאומי והאם ניתן לעשות זאת פשוט דרך קופת החולים ? טימור
  3. תודה על תגובתך מה הכוונה: " להיות מוגבל " ? ואני גם נבדקתי במיון כי הרגשתי כאבים בעורף וחששתי שאולי נפצעתי ברצינות . העניין הוא שבמיון הם איחדו את שני החשבונות וחייבו דווקא אותי משום מה . -אגב עוד שאלה : הבית חולים אמור לשלוח לי חשבון בדואר או שזה הדף שהם מסרו לי במעמד השחרור ? בכל מקרה ,אני מנסה פשוט להימנע מתשלום החשבון ההזוי של 850 ש"ח - שנגבה על בסה"כ : צילום רנטגן ובדיקה ע"י רופא . לפני הקישור בתגובתך הקודמת אני פטור מתשלום - כלומר אתה מציע לפנות לביטוח לאומי ? טימור
  4. שלום אני הייתי מעורב לאחרונה בתאונת שרשרת בין 3 רכבים. כאשר , אני הייתי קדמי ביותר ומי שפגע בי מאחורה נפגע מאחורה גם הוא . לאחר התאונה הנוסעת שהייתה איתי ברכב חשה ברע ופיניתי אותה למיון הסמוך . התקשרתי לסוכנות הביטוח לשאול בנוגע לתשלום החשבון של המיון והם אמרו לי שזו תהיה תביעת ביטוח ושאלו אם תבעתי את ביטוח החובה בשנתיים האחרונות . עניתי שכן היות שבמאי 2012 אני הייתי אשם בתאונת שרשרת וטופלתי ברכב של מד"א . בתגובה מסרה לי " הסוכנת " (שלדעתי הייתה מאד לא מקצועית) , שאני אהפוך לשלול ביטוח אם אבחר לתבוע את הביטוח חובה לתשלום החשבון ושאני אשאר ב "פול" (או משהו כזה ) והביטוח חובה הבא יעלה לי פי 2 או 3 יותר .היא גם אמרה שקופת החולים בה אני חבר לא תשלם את עלות המיון . היא אמרה גם שהדרך היחידה לא לשלם את המיון זה לפנות לביטוח לאומי במידה והייתי בדרך הביתה מהעבודה( מה שנכון - חזרתי מהעבודה ) השאלות שלי הן הבאות : 1. למה אני צריך לתבוע את הביטוח חובה שלי - הרי אני לא הגורם לתאונה ? 2. האם זה נחשב לתביעה אפילו שאני לא תובע נזקי גוף אלא רק את עלות המיון ? 3. במידה ואני מעוניין לפנות לביטוח הלאומי . איך התהליך עובד ? האם עלי להביא אישור שאכן עבדתי באותו יום או מה השלבים בתהליך ? תודה מראש לעונים
×
×
  • תוכן חדש...