שלום.
מעוניין לרכוש את הדגם הנ"ל.
פיאט 2006 יד 2, אוטומט שתי הידיים פרטיות 130000 23k.
אני סטודנט שנוסע מאזור המרכז לשדרות הלוך חזור פעם בשבוע. רציתי לדעת האם האוטו סביבות ה170 ק"מ בשבוע.
האם האוטו מתאים גם לנסיעות בין עירונית? ואיך הוא מבחינת צריכת דלק? והאם יש תקלות נפוצות שחשוב לדעת עליהן?