Jump to content

aviram120

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי aviram120

  1. שלום רב, ברשותי שברולט אופטרה 2009. במהלך הסערה שעברה עלינו שהינו ברכב כדי להתחמם ולהטעין את המכשירים הסלולארים. ברשותי היה מתאם מ 12V ל230V שהשתמשתי בו כדי להטעין מכשירי חשמל. בכל אופן, לאחר כחצי שעה של שימוש, שתי היצאות שיש ברכב ל12V הפסיקו לעבוד(הנתיכים נשרפו). החלפתי את הנתיך של היציאה של המצת ברכב(היציאה העליונה). אבל את הנתיך "אקסטרה" שמיועד להטענה של מכשירים סלולארים - לא מצאתי את הנתיך שלו, בתיבת הנתיכים. חיפשתי גם בתיבה שבתוך הרכב, וגם בתיבה שנמצאת ליד המצבר. אשמח לעזרה אם מישהו יודע איפה נמצא הנתיך הנ"ל שאחראי על היציאת 12V הנ"ל. תודה רבה, אבירם
×
×
  • תוכן חדש...