שלום לכולם,
אשמח לקבל חוו"ד בענין הבא, רכב שהיה בבעלותי נמסר לסוחר רכב, בתמורה לרכבי ולתוספת מזומן , אבי לקח רכב אחר מהסוכן.
נעשה זכרון דברים הוצאה קבלה, בוצעה העברת בעלות רק על הרכב של אבי.
לאחר כשנה התברר שהרכב (שהיה שלי בעבר) ונותר אצל סוחר הרכב, היה מעורב בתאונה עם נפגע גוף.
כנראה שהנוהג ברכב, מי מטעמו של הסוחר לא היה מבוטח תחת כיסוי הביטוחי של הסוחר.
לאחרונה קיבלתי מחברת קרנית הודעה, שבמידה והיא תתבע ותדרש לשלם היא תתבע אותי כצד ג'.
קרנית הגישה כתב הגנה.
השאלה שלי, מה אני קשור לעניין , האם זכרון הדברים, האומר שהרכב שלי בתוספת תשלום המזומן עבר לסוחר, מסיר ממני את האחריות??
זה מה שהבנו. (אבי ואני)
לא ביצענו העברת בעלות של הרכב שלי לסוחר כי הוא אמר שיש לו ביטוח אחר הוא מעביר בעלות רק שהוא מוכר את הרכב.
מה עלי לעשות.?