Jump to content

shalmay1

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    שהם
  • תחביבים
    ספורט קריאה
  • מקצוע
    מנהל מחלקה

הנקודות של shalmay1

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. יש לי מיצובישי לנסר 2005 ובטסט אמרו לי שצריך לשפץ מסרק הגה. הלכתי למוסך חיים מימון בפ"ת שהציע לי משופץ ב 1800 ש"ח כולל כיוון פרוט. האם המחיר סביר?
×
×
  • תוכן חדש...