Jump to content

yarivm1

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי yarivm1

  1. תודה רבה. יש אולי מישהו עם סקסו דומה לשלי (אוטומטית) - בנזין שיכול להגיד כמה הרכב שלו עושה במשולבת?
  2. שלום, רכשתי לא מזמן סקסו 2001 1.4 אוטומטית בנסיעה משולבת, לאחר כמה פעמים שבדקתי יוצא שהרכב עושה 1 ל-11.5 בערך חצי מהנסיעה עירונית וחצי בינעירונית במהירות שלא עולה על 90 קמ"ש. אני יודע לגבי הסקסו הידנית שצריכת הדלק בה נמוכה בהרבה, לגבי האוטומטית לא מצאתי מספיק מידע אבל הבנתי שהיא אמורה לעשות משהו כמו 1 ל-15 בנסיעה משולבת מה יכולות להיות הסיבות לצריכת הדלק הגבוהה? החלפתי לא מזמן שמן מנוע וגם רצועת טיימינג חדשה (גם לפני הצריכה היתה דומה בערך) הרכב מניע מצויין, בדקתי אוויר בצמיגים - שהם גם די חדשים ותקינים לגמרי תודה
×
×
  • תוכן חדש...