כל הרצועות תקינות, (בקרת אקלים וכו) אך ראיתי שיוצא מהרכב בכיוון המנוע צינור שאינו מחובר לכלום, כשהאוורור מופעל יוצאת ממנו רוח. אני מניח שבעבר נותק החימום בכוונה? אם כן, מהיכן יוצא החום מהמנוע למערכת האוורור שאוכל לחבר[/b][/u][/u]?
מזגן עובד טוב, מפשיר אדים וכו. חימום לא עבד אף פעם בשנים הרכב ברשותי. (נקנה יד שנייה)
תודה