ניסינו להתניע את רכב הפולקסווגן טרנספורטר שלי (דיזל), לוודא שלא קפא בסערה, ומה שקרה הוא הדברים הבאים:
1. נדלקה נורת סלילים שפענחתי כמצתי חימום קדם.
2. השעון של הסל"ד לא זז גם כשנתנו גז עצבני במקום
3. כשנסענו לסיבוב בשכונה, האוטו פשוט בקושי זז. הוא לא הצליח לתת גז, הרגיש קצת כאילו אנחנו נוסעים עם ההנדברייקס (אבל לא כך). הנורה נכבתה במהלך הנסיעה.
במזל הצלחנו לחזור לרחוב ולחניה שלי, עם לא מעט דפיקות לב. אגב חניה, המטפל שלי שם לב שבנסיעה ברברס האוטו הגיב טוב יותר מנסיעה בדרייב, אבל אני לא שם כסף על זה.
יש למישהו עצה?
נ.ב.
אני גר ברמת גן, לא בירושלים או מקום קפוא אחר.