Jump to content

CONTROL

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי CONTROL

  1. מדובר על 206 ספוילר גג אז בכל אופן רק דבק לא יחזיק ? ואיזה דבק זה ואם בכל זאת יפרקו לי אותו מהרכב אז אני אשאר עם 2 חורים בגג.....
  2. רכשתי ספוילר גג לרכב שלי השאלה היא האם להדביק או לקדוח ולהבריג את הספוילר לרכב ואם להדביק איזה דבק,כמה הוא חזק ומה ההשלכות של הברגת הספוילר לרכב תודה לעונים
×
×
  • תוכן חדש...