ברכב האחרון שקניתי היו 2 פגמים מובהקים:
1. רעש לא ברור מהמנוע.
2. נעילה מרכזית שנועלת אבל לא פותחת.
עם כל הצער שבדבר, החברה לא הייתה מוכנה להחליף את הרכב (די הגיוני). אבל אחרי הרבה איומים ומריבות עם הבעלים של חנות/מוסך הגענו להסכמה שהם ידאגו לרכב חלופי כל עוד ולא תיקבנו את זה.
לקח חודש בערך עד שהכל היה בסדר אבל עכשיו הרכב שלי תקין ונטול בעיות