שלום לכולם, היום רכשתי סוזוקי סוויפט 2002. נסעתי איתו דיי הרבה היום, ורב הזמן הכל היה בסדר;
אבל כשחזרתי הבייתה, פתאום האזעקה התחילה להבהב + לצפצף באמצע הנסיעה... לא נעים... עצרתי בצד ודחפתי את המפתח של האזעקה לחור שמשמאל להגה, וזה הפסיק.
אחרי דקה, האזעקה מחמשת את עצמה מחדש, ואחרי דקה נוספת שוב מתחילה לשאוג... מכבה, ואחרי דקה זה חוזר...
אני עושה משהו לא בסדר? איך מכבים את זה כמו שצריך? יש דרך לנתק את המערכת המיותרת הזאת לחלוטין?
תודה רבה