Jump to content

עודדוש

  • הודעות

    7
  • כאן מאז:

הנקודות של עודדוש

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

10

מוניטין

  1. שלום ברשותי ניסן אלמרה פרפקט 1800 מודל 2002, בזמן האחרון כאשר האוטו עובר ממצב עמידה לנסיעה, וביחוד זינוק בעליה, הרכב כאילו נחנק ומשתנק מספר פעמים עד שהוא תופש ונוסע כרגיל. הדבר קורה כשהרכב חם באמצע נסיעה. מעוניין לקבל כיוון לתקלה? האם יתכן שזו משאבת דלק? האם זה מסובך להחליף משאבת דלק לבד? תודה רבה עודד
  2. תודה רבה כן בדקתי את החיישן והוא מחובר כראוי. לגבי נורת מפתח אני צריך לבדוק כי לא זכורה לי נורה כזו. האם זה הגיוני שתקלה בשני חיישנים תקרה בו זמנית וגם תופיע רק אחת לכמה ימים ולא באופן קבוע?
  3. שלום אני מחייה את הנושא כיוון שהבעיה לא נפתרה, עדיין קורה שהרכב לא מניע (יש סטרטר) וצריך להתעקש ולחזור כעבור שעה ואז הוא יניע. היתי היום במוסך הם התחברו למחשב ואמרו ששני חשני ההצתה פגומים ויש להחליפם (חיישן קראנק וחיישן קאמשאפט), האם זה יתכן? היתכן שפעם הם עובדים ופעם לא? ביקשתי שיאפסו את המחשב ובדקו שוב הכל היה תקין והרכב הניע. תודה רבה עודד
  4. תודה רבה על התשובה מדוע לגשת עם ההחלפה למוסך? האם זה מורכב לפרק את המשאבה ולהחליף את הפילטר?
  5. שלום היכן נמצא הפילטר דלק בניסן אלמרה 1.8 2002? תודה רבה עודד
  6. שלום יש לי ניסן אלמרה, 1800, מודל 2002. אתמול החלפתי את שתי הרצועות (מזגן, ומשאבות). לאחר ההחלפה ניסיתי להניע ללא הצלחה. יש סטרטר ויש ריח של דלק כאשר מתעקשים להניע. אני לא יודע אם יש קשר בין השניים ואשמח לקבל עזרה בנושא. תודה רבה עודד
  7. שלום האם משהו יודע מה מרווח השסתומים בפיאסטה שנת 85, 1100 סמ"ק? תודה רבה עודד
×
×
  • תוכן חדש...