Jump to content

eviatary

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

הנקודות של eviatary

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שאלה שמטרידה אותי זמן מה אני מחפש רכב עד 20000 שח והמליצו לי על סיאט איביזה או מאזדה 323 לאנטיס נפח 1800 משנת 2001 ומעלהה אם תוכלו לתת לי להמליץ לי מה בעצם יותר טוב או משהו אני אשמח תודה רבה אביתר
  2. אני מתלבט מה לקנות או מאזדה 323 לאנטיס נפח 1800 או סיאט איביזה שנת 2002-03 נפח 1600 התקציב שלי עומד על סך 20000 ש"ח אם יש למישהו הצעות שונות אשמח לשמוע וכמובן דעות לגבי קניית שתי הרכבים מה כדאי?
×
×
  • תוכן חדש...