היי,
היום קניתי רכב יד שניה בפעם הראשונה .
הקשבתי לעצת החברים פה והגעתי לבדיקה לפני קניה אצל אלדר בנתניה.
חייב לציין,
הבחור נעים מאוד, שירותי!, מסביר כל דבר ומתעכב עם הקונה עד שמבין את מה שהוא אומר, הבדיקה מאוד מקצועית ומקיפה. מהפרטים הקטנים ביותר למשמעותיים ביותר.
אני ממליץ
תודה לפורום על הכוונה