Jump to content

EVG

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של EVG

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

10

מוניטין

  1. up ..בא לכם לעזור לי בבקשה ?
  2. שלום לכל הפורום, אני רוצה לקנות מערכת לאוטו שלי (סיאט איביזה 94) אבל אני מתלבט ואין לי ממש את מי לשאול .. קודם כל רציתי לשאול אם המערכת הזאת שווה קניה ... http://www.wallashops.co.il/shopmind_portal_heb/auctionProd.asp?auction_id=1661968 אני מניח שלא - אז ככה יש לי 1000 שקלים גג לבזבז על מערכת אבל אני רוצה לדעת מה הכי שווה בטווח המחיר שנקבתי , שמעתי על מערכות של PIONEER KENWOOD ROCKFORD ועוד אבל אני מצפה לתשובות שלכם בבקשה ... עוד רציתי לשאול מה זה רמקולי קומפנננט , ? זה רמקולים קדמיים ? אז למה קוראים לזה קומפננט ? בנוסף רציתי לשאול מה זה אומר ברמקולים 350W 400W הרי זה לא הגיוני ( למי שלמד חשמל), כיצד מתבטא הW בעוצמת הרמקול וכיצד מתבטא ה"אום"(התנגדות) ?? לדעתי האישית נניח יש 350W ו4אום .. אז מחלקים את ה350Wב 4אום ומקבלים את עוצמת ה RMS 87.5W ?? ומה זה אומר 93DB ?? זה גם כן עוצמת הרמקול ?? בתודה גדולה מראש יעקב .. תקרא: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=635523#post635523 תקפיד על כותרת עניינית להבא.
×
×
  • תוכן חדש...