Jump to content

carrera gt

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי carrera gt

  1. זה לא חידה ! אני פשוט חייב לדעת...! http://www.autotrend.com/pic/9941.jpg
  2. carrera gt

    Mazda Miata, Toyota MR2, BMW Z3,

    יש לי רודסטר אבל אני גר בצפון.... אני בן 17 וחצי נהג חדש איפה בידיוק נפגשים?! פג'ו 206 CC צהובה...... להרגיש את הכביש......
  3. אתם אומרים איטלקיות איטלקיות ורק איטלקיות למרות שיש להם את המכוניות הכי אגזוטויות הגרמניות הכי טובות ושולטות לא רק בספורט אלא גם ברכבי מנהלים משפחתיות והכל .... למשל יש את BMW ואת MERCHEDES זה לא מספיק?! אבל בישביל להתמודד עם פרארי ולמבורגיני יש את המלכה של העולם PORSCHE וגם שחכתי את AUDI ויש גם את הקטנות יותר כמו OPEL שהיא לא רעה תסתכלו על הספידסטר ואת הVW שגם היא לא רעה בכללל הכי מהירות הם האנגליות MEKLAREN F1 אאחרי זה יש את הגרמניות ב GT1 של פורשה ואולי יש כמה פרארי שיותר טובות ממנה אבל עדיין הגרמניות הם הספורטיביות הכי טובות אין על מרצדס אין של ב.מ.וו אין על אוודי ובטח ובטחובטח שאין על פורש כפורש היא החברה הטובה בעולם באיכות מהירות ועוד... קבלו תמונות של אופל ספידסטר ושל פולקספגן W12 קופה:
  4. פיאט קופה רנו קליאו קופה ויונדאי קופה תודה מראש :smilecol: !!!
  5. מישהו כאן יודע כמה מאיצה החיפושית החדשה של פולקספגן וכמה היא סוגרת? תודה!
×
×
  • תוכן חדש...