שלום,
אתמול חניתי באדום לבן שנמצא במפרץ חניה (כמו של תחנת אוטובוס) של חברת היי-טק בירושלים. עד לפני זמן קצר החנייה היתה מותרת לעובדי החברה - והסימון היה למעשה לרווחתם - שתישאר להם חניה. מסתבר שזה השתנה וכשחזרתי לרכב (מפגישה בחברה המדוברת) חיכה לי דו"ח חניה בסך 500 ש"ח על השמשה. אין שום שלט חדש המעיד על השינוי בכללים, רק נותר השלט הישן "חניה אסורה - רכב זר יגרר".
האם אוכל להיפטר מדו"ח זה? האם 500 ש"ח הינו סכום חוקי בכלל?
לא חניתי על המדרכה, רק בתוק מפרץ אדום לבן...
תודה, נעם