Jump to content

מהיר_ועצבני

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי מהיר_ועצבני

  1. ראיתי הונדה 95 ודיי אהבתי אותה חבר המליץ לי להזמין את המומחה שבאים עד לבית של המוכר כדי לבדוק את האוטו וזה כולה 300 שקל האם המומחה מומלץ ואם לא אז מה כן מומלץ לבדיקת רכב לפני קניה? תודה מראש צ'יקו
  2. תודה סלח לי על הבורות אבל מזה השתתפות עצמית
  3. שלום קודם כל אני בן 18 והוצאתי רישיון לא מזמן יש לאבא שלי ניסאן אלמרה 96 1600 ויש לו חובה ומקיף על האוטו השאלה שלי היא כמה יעלה לי להכנס לפוליסה בתור נהג חדש וצעיר ואם אני צריך להצטרף רק לפוליסה של המקיף או שגם לחובה אפילו שלאבא שלי יש חובה על האוטו אשמח לקבל עוד מידע בנושא תודה מראש
×
×
  • תוכן חדש...