Jump to content

Hodi

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Hodi

  1. תודה רבה. ללא ספק שידרגתם לי את הסופש
  2. שלום, נסעתי באיילון במהירות של בערך 120-130 הבחנתי ברכב פרטי שעומד בצד והאטתי לכ110 ואז ראיתי שזה שוטר שמצלם. השוטר לא עצר אותי או משהו. השאלה שלי זה האם האקדח מצלם מספר רכב ויכול להיות שישלח דוח לביתי או שאני יכול להוריד דאגות מליבי. תודה
×
×
  • תוכן חדש...