שלום רב,
יש לי גי אם סי סאפרי 97 שאני מסדר לעבודה ונתקלתי בבעיה בתאורה, כאשר אני מדליק את האיתותים (שני הצדדים) כל הפנסי איתות באוטו מאותתים ושאני מדליק את האורות דרך האיתות נפסק ואי אפשר לאותת יותר הוא כאילו נתקע ולא עובד.
חשוב לציין שיש לי בעיה במצבר(לא עבד כמה חודשים)חיברתי כבלים בלי להניע את האוטו ורק ניסיתי לבדוק את האורות. הקצר הזה לדעתכם נובע מבעיית מצבר?
חשוב לציין שחיפשתי נושאים דומים לפני שהעלתי את הנושא אך לצערי לא מצאתי(אני חדש פה)
תודה רבה