Jump to content

TAMIR2

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי TAMIR2

  1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחח , זה באמת מוגזם וגם לא ניראה טוב. רואים שזה עבודה ערבית.
  2. יש למישהו מושג כמה עולה בערך לחבר מגבר בלבד לרנו קליו 2013? לרכב יש כבר מערכת מובנת . כמה יעלה במידה ואין לי את המתאם ?? כמה יעלה לי במידה ויש את המתאם?? העבודה כוללת גם קיט כבלים . תודה!
×
×
  • תוכן חדש...