שלום, נוסעת באפריל לאירופה, אנחנו 2 ברכב, נשכור רכב לכמעט 4 שבועות, את הרכב ניקח בבודפשט שם אנחנו נוחתים יומיים קודם ומשם נצא לטיול בקרואטיה, צפון איטליה, סלובניה ואוסטריה, ונחזיר את הרכב חזרה לבודפשט, אחרי זה אנחנו ממשיכים עוד שבוע וחצי ללא רכב.
אנחנו מתכננים נסיעות של כ4-5 שעות ביום- חצי בבוקר וחצי בערב, בערך 300
שאלתי היא איזה רכב לקחת ביחס לזמן ולקילומטראז,
לציוד שנצטרך לקחת איתנו שתי מזוודות גדולות שיצטרכו להיכנס לבגאז'(אין משהו מיוחד אבל מזג האוויר יהיה יחסית חורפי ואנחנו נוסעים לחודש וחצי)
ולעובדה שחלק מהנסיעות יהיו באיזור הררי (מעברים בין מדינה למדינה- האלפים היוליאניים וכאלה) ואנחנו צריכים רכב בטוח ושידע לסחוב
כמובן שאנחנו בתקציב מוגבל אז צריך להתחשב גם בזה...
אשמח להצעות כי לי אין מושג בזה בכלל...