שלום לכולם,
שמי אילן ואני נירשם חדש.
לפני כחודש וחצי רכשתי פיג'ו 306 1800סמ"ק שנת 98 ויש לי בעייה מוזרה ברדיאטור, בכל פרק זמן מסויים נפלטים לי מים דרך הפקק וכך נוצר מצב שאחרי זמן נסיעה - בערך כיממה - לא נישארים לי הרבה מים ברדיאטור מה שמונע קירור המנוע.
מה לדעתכם גורם לתופעה זו ?
מה אני יכול/צריך לעשות ?
תודה רבה
אילן