היי
לא יודע אם זה קשור, אבל הערב תדלקתי בפז סיירים 95 נטול עופרת בשירות מלא ולאחר מכן נסעתי הביתה.
אחרי 15 דקות חזרתי לאוטו וניסיתי להניע אבל ללא הצלחה, עד עכשיו אני לא מצליח להניע ועל הבוקר אזמין גרר.
האם יש מצב שהדלק גרם לבעיה ? כלומר סולר ? קרו מקרים בארץ שלנו...
שאני מנסה להניע אין רעש של נגמר המצב, יש רעש של סטרטר אבל המנוע פשוט לא מתחיל לפעול.
יש כמה נורות שדולקים ואחד מהם זה הצהוב שנראה כמו ברז (משהו שקשור לגזי פליטה, אלקטרוני) וגם מנורת המצבר והשמן מצטרף אחרי כמה שניות.
מה יכולה להיות הבעיה ?
תמונה מצורפת
postimg.org/image/jk1l19bnl