Jump to content

tUNA_mAn

  • הודעות

    29
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי tUNA_mAn

  1. בסוף הבעיה היא בקודנית שיש לי ברכב. מבחינת חברת הביטוח אני לא מחוייב בקודנית. האם כדאי לי להסיר בעלות של 120שח את הקודנית לגמרי ולהישאר רק עם אימובילייזר שנמצא במפתח ? או שמא כדאי לי להתקין קודנית חדשה של פוינטר שלדג בעלות של 350שח ? האם יש טעם להתקין עכשיו? האם זה קריטי? אם בכל מקרה צריך מפתח ומפתח לא יגנבו לי... האם חייבים קודנית ? האם להשקיע כרגע?
  2. היי לא יודע אם זה קשור, אבל הערב תדלקתי בפז סיירים 95 נטול עופרת בשירות מלא ולאחר מכן נסעתי הביתה. אחרי 15 דקות חזרתי לאוטו וניסיתי להניע אבל ללא הצלחה, עד עכשיו אני לא מצליח להניע ועל הבוקר אזמין גרר. האם יש מצב שהדלק גרם לבעיה ? כלומר סולר ? קרו מקרים בארץ שלנו... שאני מנסה להניע אין רעש של נגמר המצב, יש רעש של סטרטר אבל המנוע פשוט לא מתחיל לפעול. יש כמה נורות שדולקים ואחד מהם זה הצהוב שנראה כמו ברז (משהו שקשור לגזי פליטה, אלקטרוני) וגם מנורת המצבר והשמן מצטרף אחרי כמה שניות. מה יכולה להיות הבעיה ? תמונה מצורפת postimg.org/image/jk1l19bnl
  3. שלום לכולם, אשמח לדעת מה אמור לכלול טיפול 120K לדייהטסו סיריון 2007 ואיפה כדאי לקנות את החלקים ? על איזה שמן אתם ממליצים ? בטיפול הקודם השתמשתי ב CASTROL 5W40 תודה
  4. שלום לכם, בית המצית שלי ברכב נשרף ואני מעוניין להחליף אותו. לכל המוסכים המורשים אין במלאי ויקח להם זמן להזמין. האם יש מקום כלשהו שאתם ממליצים באזור ראשון לציון או פתח תקווה לקנות בית מצית לרכב שאיתו אגיע למוסך להחליף? תודה
×
×
  • תוכן חדש...