Jump to content

קטנה וקומפקטית

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי קטנה וקומפקטית

  1. טוב, אני אחפש את המידע המפורט בדיונים קודמים, תודה! אבל עוד שאלה, היית אומר שהטווינגו עדיפה על הדיהטסו שרייד ופז'ו 106?
  2. רציתי לדעת מה המכונית הקטנה הכי ממולצת בסה"כ (צריכת דלק, אמינות, בטיחות, נוחות נהיגה, ביקורים במוסך וכדו') בתקציב של עד 15,000 ש"ח ולמה (בלי לתת את הרשימה הארוכה, אני מכירה את כולם ובלי לציין את הסטארלט שהיא ה"מלכה" אבל פשוט נואשתי מלחפש אחריה).
  3. ממש נדירה, אני כבר חצי שנה מחפשת אותה. אם אתם מיכירם מישהו שמוכר. תגידו לי..
×
×
  • תוכן חדש...