שלום הייתי מעורב בתאונת דרכים קלה שאני הייתי האשם בה
לרכב שפגעתי נעשה נזק רק בטמבון מאחורה שהבגאז' לא נסגר שניהם בסדר ואין להם נזקי גוף
החלפנו פרטים והם אמרו לי שאין בעיה שנסגור בינינו והם יגידו לי כמה יעלה להם התיקון
יש לי ביטוח מקיף על הרכב, השאלה שלי האם כדאי לערב את הביטוח או שלא?
לא הייתי מעורב בתאונה בחיים שלי האם כדאי לדווח ובכך להעלות לי את הפרמיית ביטוח על הרכב?
תודה רבה