Jump to content

אביהו שילו

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אביהו שילו

  1. ההשתתפות העצמית שלי היא 1100, אני עדיין מחכה לראות כמה יעלה התיקון
  2. אני אברר כמה תעלה לי השתתפות עצמית לי לא נעשה כלל נזק לרכב ככמה תעלה הפרמיה שלי במידה ואתבע את החברת ביטוח והאם זה לכל החיים? כמה זה יעלה לי כל שנה עליית הפרמיה? הרכב שלי הינו מזדה 3 שנת 2011
  3. שלום הייתי מעורב בתאונת דרכים קלה שאני הייתי האשם בה לרכב שפגעתי נעשה נזק רק בטמבון מאחורה שהבגאז' לא נסגר שניהם בסדר ואין להם נזקי גוף החלפנו פרטים והם אמרו לי שאין בעיה שנסגור בינינו והם יגידו לי כמה יעלה להם התיקון יש לי ביטוח מקיף על הרכב, השאלה שלי האם כדאי לערב את הביטוח או שלא? לא הייתי מעורב בתאונה בחיים שלי האם כדאי לדווח ובכך להעלות לי את הפרמיית ביטוח על הרכב? תודה רבה
×
×
  • תוכן חדש...