Jump to content

BujinRikimaru

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של BujinRikimaru

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. היי חברים, יש לי יונדאי אקסנט 2007 GLS 1.6, לפני כמה ימים החלפתי את הג'אנטים המקוריים בג'אנטים אוניברסליים, כאמור איש המקצוע הציע לי סט ג'אנטים משומש שהיה על מזדה 3 לפני כן, הסביר לי כי מאחר ולמזדה וגם ליונדאי שלי יש את אותם מאפייני חיבור הגלגל (4x100) אזי ניתן להרכיבם על הרכב מבלי שתהיינה בעיות כלל. (לקח רק שעתיים לעשות איזונים + התקנה ) כמה שאלות לי לאחר שההגה רעד (האמת זה הרגיש שהרכב כולו רועד) בנסיעה מהמרכז לצפון במהירות של +120: 1. לאחר איזון אחד הגלגלים הותקן כאשר צידו הפנימי על מכונת האיזון הראה OK ובצידו החיצוני 4.5g, לדיברי איש המקצוע הדבר תקין+. האם באמת כך הדבר, האם באמת 4.5g חריגה נחשבים כדבר תקין? 2. מרבית הזמן להתקנת הג'אנטים הייתה, בעיית אי תאימות (כמה מ"מ) של חור במרכז הג'אנטים לבין מרכזו הבולט של החלק אליו מצמידים את הג'אנט ברכב, פיתרון לבעיה כפי שהוסבר לי הינו ע"י הלבשת מתאמים מפלסטיק אשר מולבשים במרכזו של הג'אנט, אך בפנצרייה מצאו 3 שהתאימו ככפפה לאותו המקום (אם אני לא טועה ממה שקראתי הדבר נקרא c-bore או משהו כזה.. ואילו האחרון היה רחב יותר במ"מ בודד מהבליטה שבמרכז החלק אליו מצמידים את הג'אנט. האם הדבר תקין? האם עלי להחליף המתאמים? אם כן איך אדע למצוא מתאמים שכאלה? האם זו הסיבה לרעידות? אתנצל על הבורות בהסבר, ואודה מאוד לעזרתכם ולתשובתכם מאחר והדבר חשוב לי מאוד מבחינה בטיחותית, לא ארצה לדעת כי את בנותי ואישתי הפקרתי לרשלנותי בהולכי שולל אחר רשלנותו של אחר.
×
×
  • תוכן חדש...