ברשותי רכב מסוג פיג'ו 306 שנת 2001 .
התופעה המוזרה שלעיתים בזמן נהיגה המחוג של מד המהירות יורד ל 0
ובאותו זמן כשאני לוחץ על הגז האוטו מקרטע ולא "עונה" למשך 2-3 שניות ואז זה
משתחרר.
עשיתי דיאגנוזה למחשב ואין בעיה.
למישהו יש מושג ממה זה ? האם אתם מכירים את התופעה ?