Jump to content

ilanband

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של ilanband

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. תודה על התשובה המהירה. חיישן המהירות הוחלף בעבר אך עדיין התופעה קיימת. האם יש לך עוד רעיון ?
  2. ברשותי רכב מסוג פיג'ו 306 שנת 2001 . התופעה המוזרה שלעיתים בזמן נהיגה המחוג של מד המהירות יורד ל 0 ובאותו זמן כשאני לוחץ על הגז האוטו מקרטע ולא "עונה" למשך 2-3 שניות ואז זה משתחרר. עשיתי דיאגנוזה למחשב ואין בעיה. למישהו יש מושג ממה זה ? האם אתם מכירים את התופעה ?
×
×
  • תוכן חדש...