Jump to content

SilverEskimo

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי SilverEskimo

  1. שלום לכולם,אני חבר חדש בפורום אז קודם כל מזל טוב לי אני רציתי לבקש מכם עזרה לגבי בחירת מערכת לרכב(סט רמקולים+מגבר+סאב). התחדשתי לי בפולקסוואגן גולף 10׳(מזל טוב לי פעמיים) ואני רוצה להתקין מערכת שמע ברכב. אני מוכן להשקיע עד 6 אלף ש״ח מה שאני מחפש במערכת זה קודם כל איכות שמע גבוהה,לא מחפש לנסוע עם חלונות פתוחים ושכל השכונה תשמע אותי. לגבי הסאב-חשבתי על סאב בקוטר 10״ עם תיבה קטנה וקומפקטית שלא תשטלת לי על חצי מהתא מטען שוב,לא מחפש עוצמה מטורפת מהסאב,באס נקי וחמוד שאני אהנה מאיכות המוזיקה. אודה מאוד על דגמים מומלצים לפריטים הנ״ל שבת שלום חברים עריכה: מנהלי הפורום,מצטער על הכותרת,קראתי את החוקים לאחר הפרסום,לא יקרה שוב
×
×
  • תוכן חדש...