שלום לכם.
יש לי טרנזיט 98 דיזל. בזמן האחרון לעיתים קרובות המנוע חותך הרבה וכאילו לא מגיב לדוושת הגז.
החלפתי פילטר שמן וברגעים הראשונים נעלמה הבעיה ואחכ חזרה.
שיפצתי אינג׳קטור שהמוסך חשד בו וגם לא עזר.
בחברה רוצים להשאיר אותו יום יומיים ולעשות סדרת בדיקות שבסופם גם אם לא יעלו על הבעיה אני ישלם על כל זה. וידוע כמה עולה שם כל תקלה קטנה.
מה אפשר לעשות?