אהלן, ידידי.
נתקלתי בהודעתך לגבי הנתיב המהיר והעוול שנגרם לך. לדאבוני, אותו אי צדק נגרם גם לי.
כל הטענות שלך- הן בעניין חוסר הבהירות הנובע מהודעת ה"למנויים בלבד", הן בעניין הקנס, הן בעניין המחיר המופקע והמשתנה בהתאם לעומסי התנועה..
קיצור, האם תוכל לעזור לי, בבקשה?
מעריך,
אלון.