Jump to content

isralon

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של isralon

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. אהלן, ידידי. נתקלתי בהודעתך לגבי הנתיב המהיר והעוול שנגרם לך. לדאבוני, אותו אי צדק נגרם גם לי. כל הטענות שלך- הן בעניין חוסר הבהירות הנובע מהודעת ה"למנויים בלבד", הן בעניין הקנס, הן בעניין המחיר המופקע והמשתנה בהתאם לעומסי התנועה.. קיצור, האם תוכל לעזור לי, בבקשה? מעריך, אלון.
  2. שלום רב! דומה עליי כי רוח המשפחתיות בפורום הזה, גדולה משאוכל להכיל, אך אנסה שמי אלון, עובד עם נוער בסיכון ומדריך כושר קרבי באור עקיבא מזה 3 שנים.. (או 4?). נכנסתי בעקבות ההיתקלות שלי עם "הנתיב המהיר". מחכה לבירה במעמד הפורום כולו. עד אז, שמרו על עצמכם. אלון.
×
×
  • תוכן חדש...