Jump to content

clip00

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי clip00

  1. ביררתי בכמה חנויות לחלפים כאלה , או שלא ניתן להשיג או שהמחיר גבוה מאוד - 200 שקל לחתיכת גומי.. אני בוחן אפשרות של קניית החלק דרך איביי , יעלה בערך חצי . האם יש למישהו ניסיון עם קניית חלפים מסדר גודל (קטן וזול) כזה מאיביי - המכס או משרד התחבורה יערימו קשיים או שהחלף יגיע אלי ללא בעיות מיוחדות?
  2. יש אפשרות להשיג אטמים תחליפיים?
  3. שלום , יש לי הונדה סיביק EX מודל 94 אוטומטית עם נזילת שמן מהסולנואיד של ה-VTEC - מצרף תמונה של החלק המדובר , הנזילה היא מהאיזור של האטם שמסומן ב-"1" , הקטן יותר. השאלה שלי היא כזו - איפה אני יכול להשיג את האטמים המסומנים ב-1,2 בתמונה? הבנתי שבחברה הם עולים הון לא קטן. בתודה לכל העונים..
×
×
  • תוכן חדש...