Jump to content

nirbu

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי nirbu

  1. שלום, ברשותי קיה סיד סטיישן, הדגם הפחות מפואר, ללא בקרת שיוט. התקשרתי לחברה להתעניין בהוספת המערכת וענו שהם לא עושים עבודה כזאת. האם מישהו כאן יודע האם ניתן להוסיף ואם כן , מה האפשרויות העומדות לרשותי ? תודה למתייחסים ניר
×
×
  • תוכן חדש...