Jump to content

jumer

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי jumer

  1. היי! אני יכול להגיד דבר אחד שזה עובד. אני חוסך בערך 15% בצריכת דלק. אני לא רוצה להגיד פה ולהצדיק חברה. אבל אם אנשים משתמשים ב-215 מדינות וחברה פועלת מ-2005 אני חושב זה אומר משהו.
×
×
  • תוכן חדש...