Jump to content

yoav 2003

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של yoav 2003

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום חברים ברשותי הונדה ג'אז 2003 וכשאני נועל את הרכב השמשות עולות לבד. בשבוע האחרון כל פעם שאני נועל השימשה עולה ויורדת חזרה לחצי גובה. בדקתי אם יש משהוא במסילה ואין. מישהוא יודע איך פותרים את הבעיה? דבר נוסף היכן ניתן לרכוש את המכסה לנוזל המגבים? אשמח לעזרתכם.
×
×
  • תוכן חדש...