העניין הוא לא בדיוק פוזה, אלא יותר ההזדמנות להיות ברכב שגם אם יהיה לי ממון לרכוש אותו אני לא יקנה אחד כזה ( כמו האמר או Q7), לכן הפינוק הזמני הזה הוא ליום של פעם בחיים ( בתקווה שזה באמת יהיה כך) .
בנוסף בדקתי האוויס , את ה-cts ורכבים ברמה כזו משכירים לגילאים של מעל 28-30 כך שכנראה שרק שחברות השכרה קטנות יותר ישתפו איתי פעולה.