Jump to content

vago

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי vago

  1. vago

    Tazzari בארץ, תצפית

    תודה רבה !!! זיהוי מעולה.
  2. vago

    Tazzari בארץ, תצפית

    ראיתי אתמול מכונית ברעננה צפון שלא ראיתי אף פעם. היא הייתה קטנה מאוד וקופסתית (לא מעוגלת). הסמל מקדימה נראה לי (תוך כדי נהיגה) כמו ZZ (לא סיאט). ומאחור הדגם נראה כמו Zומספר. הזכיר טיפה רכב שטח/ראלי. מישהו מזהה ? - לא אבארט
×
×
  • תוכן חדש...