שלום, אני חדש בפורום, ברשותי סקודה פביה ספייס, דיזל, נפח מנוע 1400. דגם BNM. שנת 2008.
אם משהו יכול לעזור לי, אני צריך לעשות טיפול שוטף (15K).
מצאתי ספר תפעול אחד לרכב בו כתוב להשתמש בשמן עם תקן Vw 505 01, וספר אחר בו כתוב להשתמש בשמן Vw 507 00. (קניתי את הרכב יד שניה ללא ספר טיפולים)
אם מישהו יכול להסביר לי מה ההבדל ובמה באמת כדאי להשתמש?
וכן, מה המקבילות המומלצות?
שאלה נוספת: מהו מומנט הסגירה לבורג של הקרטר שמן בדגם זה?
תודה.