Jump to content

איילון מוטורס

ספונסר לשעבר
  • הודעות

    199
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי איילון מוטורס

  1. תוכל לשקול גם את הפיאסטה החדשה ברמת גימור "TREND" או "TITANIUM" .
  2. ראשית כל אין לנו בעיה עם ביקורת בונה שממנה ניתן להסיק מסקנות אבל מכאן ועד להגיד שאנו מגרש נתניתי אני חושב שגם לך לא מותר להגיד ככל העולה על רוחך מעבר לכך נקבל כל ביקורת ונתקן וגם אם אנו לא מגיבים על כל שירשור אנו לוקחים זאת לתשומת ליבנו ומנסים לתקן ולשפר. התגובות והאמירות הקיצוניות רק מרגיזות ולא תורמות לאף גוף. מניסיון שיש ללקוחות שביקרו אצלנו לא תמצא אחד שמסכים עם הרושם שקיבלת עלינו.
  3. נתניה , הבנתי.זכרונות ילדות קשות!! גיבור שכמוך,זורק חצים ומסתתר מאחורי שם אנונימי. תהיה יותר ענייני ותגיד בדיוק איפה בדיוק התדמית השלילית.
  4. מבחינת בטיחות ויציבות הפיאסטה טובה יותר,מבחינת אמינות שניהם טובות,מבחינת התנהגות כביש הפיאסטה נוסעת הרבה יותר טוב ויציבה הרבה יותר,כמו כן בשניהם יש תא איחסון נוח לעגלה + כסא תינוק. הפיאסטה יותר סחירה ומעוצבת מהקאיה. ניתן לבצע בכל מקום טרייד אין על רכבך במחירון -30% בערך ע"פ נתוני רכבך.
  5. האחריות ניתנת ע"י מוסכי השירות של פורד בכל הארץ,מוסכי השירות אינם של דלק מוטורס אלא של בעלים פרטים שכפופים לפורד העולמית ,אלא שעד עכשיו היה לדלק מוטורס את הבלעדיות לעבוד מול מוסכי השירות, לא עוד. מוסכי פורד הם בבעלות פרטית עם כפיפות ישירה למשרד התחבורה ולכן הם מחויבים לכל הרכבים שאנו מייבאים.
  6. ממש לא צחקתי מה שכן הרבה צייצנים כאן לא באמת רציניים ורוצים לקנות אלא סתם חלום ילדות שעליו הם אוהבים לחלום וזה בסדר אבל תשימו לב לאותם אנשים שיודעים מה הם רוצים ויכולים להרשות לעצמם לקנות והם אכן קנו וישנם עוד לקוחות ולא "בעלי חלומות" שהגיעו למקום והזמינו את רכב החלומות שלהם. בכל אופן אין מצב שלקוח לא יצא מכאן מרוצה עם כל המשתמע מכך.
  7. מי שרוצה נסיעת מבחן יכול לעשות על הפוקוס ST סטיישן אצל מכאל בתשלום כמובן.
  8. אם חשוב לך היופי אנו מייבאים רכב זה(פיאסטה) ברמת גימור טיטניום.רכב מאובזר מבחינה חיצונית ופנימית כאחד. נמצא אצלנו בתצוגה נכון לעכשיו.
  9. לא הבנתי את ההקשר שלי.
  10. תוכל לבדוק רכישה של פיאסטה חדשה 2014 ישירות מאיתנו בקצת יותר מ 90 אלף ₪. רכב אוטומטי 1600 סמ"ק לא חסכוני אך גם לא זללן עם 105 כ"ס עדיף על רכב משומש.
  11. זה עונה בדיוק על התשובה שאמרתי לעשות נסיעת מבחן ואז לדעת במה דברים אמורים. אנשים כאן עם כל הכבוד מייעצים עצות אחיטופל ולא בגלל שהם מבינים.
  12. אני מבין שהם מחפשים אוטומט אך הציעו כאן קודמי את הניסן מיקרה שנמכרת ב 100 אלף ₪ עם מנוע 1200 סמ"ק. מבחינת איבזור משעממת למדי והספק מנוע של 80 כ"ס לעומת הפיאסטה 1600 סמ"ק ו 105 כ"ס. לגבי המחיר הוא פחות מהמיקרה עכשיו תחליט אתה.
  13. לאחר שתעשה נסיעת מבחן תוכל להיוכח ממה שיעצתי לך לגבי הפיאסטה החדשה בכל אופן תוכל לרכוש אותה אצלנו ברמות גימור שונות עם מושבים יותר מפוארים ונוחים יותר. הרנו לא אופציה מכיון שהיא מאובזרת יפה אך לא נוסעת בכלל. דבר איתי לאחר נסיעת המבחן ותראה שהיועצים לא עשו כנראה נסיעות מבחן.
  14. למה לא שקלתם גם את הפיאסטה החדשה?לפי מבחני הדרך זהו אחד הרכבים הטובים בקטגוריה של המיני. בטח יותר בטיחותי ואיכותי מהפיקנטו ומכל שאר המיני.
  15. מדוע אתה חושש מיבוא מקביל?יבואן רשמי מטעם משרד התחבורה זה לא ענין של מה בכך ואכן אנו כן מייבאים אותה בצורה סדירה עם אחריות יצרן וע"פ הזמנה. אני מזמין אותך להגיע אלינו לפגישה באולם התצוגה ולהתרשם ולאחר מכן תוכל לקבל החלטה נכונה.
  16. הפיאסטה הינו אחד הרכבים היותר טובים שזכו במבחני הדרך,תעשה נסיעת מבחן בכל שאר הרכבים ותוכל כך להשוות.בכל אופן אנו מייבאים רכב זה ברמות גימור גבוהות מהרגיל.
  17. תוכל לרכוש גם אצלנו את הדגם המפואר של הפיאסטה החדשה.
  18. מתחת לשם הבעלים יש רישום מקורי ששם אמור להופיע "ייבוא אישי". במחירון יש הורדה על כך בין 15-30 אחוזים.
  19. שבת שלום קובי, בהחלט תוכל לרכוש אצלנו את הפיאסטה ST המדוברת אשר מיובאת על ידנו בפחות מהתקציב שיש ברשותך. תוכל לקבוע פגישה ולהגיע ע"מ להתרשם ואולי אפילו להזמין.
  20. שבת שלום רומן, מה לגבי הפיאסטה הידנית שמגיעה ברמת גימור מהטובות שבסופר מיני? אנו מציעים רכב זה עם מימון מלא במגוון צבעים. תוכל להגיע ולהתרשם אצלנו באולם התצוגה.
  21. או לאחר 5 שנים.
  22. ישנה רצועת טיימינג שמחליפים ברכב ב 90000 ק"מ.
  23. מבחינת האיבזור הפיאסטה מנצחת אך לא רק גם מבחינת בטיחות ואמינות היא מעל המתחרים שהוצגו עד כה. בדגם האוטומטי יש לנו רמת גימור טיטניום וגם טרנד. אתם מוזמנים לפגישה אם החלטתם על יום סיורים.
  24. עדין אין מחיר מכיון שהמיסוי לא ידוע מראש בכל אופן זה הולך להיות הטרנד הבא.
  25. יכול להיות שלא חייב 1.6 אך הפיאסטה 1.25 ידנית לא חזקה לעליות אלו בלשון המעטה. אנו מייבאים גם את הפיאסטה 1.4 ידנית בעוד חודש וחצי חודשיים בערך אם אתה לא לחוץ לרכב במיידי, זה יהיה הלהיט הבא.
×
×
  • תוכן חדש...